Doprava & Platba
Dopravu pre nás zaisťuje spoločnosť WEDO.
Pri objednávke nad 100€ je doprava ZADARMO!
SLEDUJTE, PRESMERAJTE A PREDLŽTE DOBU ULOŽENIA ZÁSIELKY pomocou aplikácie WEDO
Samozrejme Vám môžeme zásielku rovno doručiť aj na Vami obľúbené výdajné miesto (WEDO), potom prosím napíšte adresu výdajného miesta do poznámky, vrátane uvedeného prepravcu.
Hneď ako Vám príde oznámenie o odoslaní, zásielka Vám bude doručená na Vašu adresu najneskôr do 5 pracovných dní. Spravidla to býva aj skôr.
Pri doručovaní Vás bude kuriér kontaktovať, buďte prosím k dispozícii na telefóne, aby ste sa mohli dohodnúť na odovzdaní zásielky.
Pokiaľ nebudete daný deň doma na zastihnutie, zásielka Vám bude po dohovore s kuriérom uložená na najbližšom výdajnom mieste WEDO od Vášho bydliska.
Na Váš email Vám príde oznámenie a zásielku je nutné vyzdvihnúť do stanoveného termínu.
Vašu objednávku začíname spracovávať ihneď po odoslaní.
Termín doručenia je spravidla do týždňa, pokiaľ sú všetky objednané položky skladom.
(jeden týždeň objednáte, druhý týždeň tovar obdržíte)
Vzhľadom na to, že niektorý tovar ešte naskladňujeme alebo má niektorý dodávateľ dlhšie lehoty dodania, môže sa táto doba nepatrne predĺžiť.
Pokiaľ je z Vašej strany nutné urgentné dodanie viazané k určitému dátumu (darček k narodeninám, svadobný dar, Vianočný darček, apod.), prosím, volajte, aby sme spoločne vybrali to najvhodnejšie riešenie pre Vás!
Reklamace zásilky
Môže sa stať, že vám príde poškodená zásielka. Pretože všetky zásielky máme poistené, je v takom prípade je nutné postupovať nasledovne:
1. celý balíček zo všetkých strán odfotiť + vyfotiť vonkajšie poškodenie obalu
2. odfotiť poškodený obsah zásielky
3. napísať email s číslom objednávky, detaily poškodenia obsahu a priložiť fotografie
TO VŠETKO JE NUTNÉ ZASLAŤ NAJNESKÔR DO 2 DNÍ OD VYZDVIHNUTIA ZÁSIELKY!
V opačnom prípade bohužiaľ reklamácia zásielky nemôže byť uznaná.
Platba zásilky
Objednávku môžete zaplatiť nižšie uvedenými spôsobmi:
1. Dobierkou (tovar zaplatíte až pri prevzatí)
2. Cez platobnú bránu Stripe (tovar začneme pripravovať ihneď po úhrade tovaru) - platba je samozrejme zabezpečená
3. Bankovým prevodom (akonáhle bude čiastka pripísaná na náš účet, tovar začneme pripravovať)
4. Cez PayPal (tovar začneme pripravovať ihneď po úhrade tovaru) - platba je samozrejme zabezpečená
Zásielku môžete uhradiť dobierkou priamo vodičovi prepravnej služby. Pri prevzatí je možné platiť v hotovosti alebo kartou.
Pokiaľ Vás kuriér doma nezastihne, zásielka doputuje až do výdajného miesta. Tam platobné možnosti udáva práve výdajné miesto. Typy platieb sa tam preto môžu líšiť.
Platby kartou sú sprostredkované prostredníctvom platobnej brány Stripe, ktorá zaisťuje pohodlné a bezpečné platenie. Týmto spôsobom dochádza k okamžitej úhrade tovaru.
Pokiaľ Vám zaplatenie zásielky z nejakého dôvodu nie je možné vykonať alebo chcete radšej zásielku uhradiť prevodom, využite prosím nižšie uvedený bankový účet. Prihláste sa do Vášho bankovníctva, zadajte novú platbu a ručne zadajte bankový účet.
POSTUP PRI OBJEDNANÍ A PLATENÍ PREVODOM:
Tovar objednajte na e-shope a ako spôsob platby zvoľte "dobierka".
Do poznámky v objednávke napíšte: "Plátené prevodom".
alebo
nás kontaktujte a vystavíme Vám faktúru na úhradu.
Uhraďte tovar prevodom, doplňte čiastku a ako variabilný symbol (VS) uveďte vždy číslo objednávky (pre správnu identifikáciu platby).
Môžete nám navyše aj dať informáciu do chatu, emailu alebo sms, aby sme platbu rýchlejšie spracovali.
Akonáhle obdržíte potvrdenie o vykonanej platbe, objednávka sa začína spracovávať.
Číslo účtu pre bezhotovostné platby v EUR:
Raiffeisenbank: 8798898003/5500 (ČR)
IBAN: CZ62 5500 0000 0087 9889 8003
SWIFT: RZBCCZPP
VARIABILNÝ SYMBOL = číslo objednávky