top of page
Filet z lososa

Doprava & Platba

Doprava

Vašu objednávku začíname spracovávať ihneď po odoslaní. Termín doručenia je spravidla do týždňa, pokiaľ sú všetky objednané položky skladom.

(jeden týždeň objednáte, druhý týždeň tovar obdržíte)

Vzhľadom na to, že niektorý tovar ešte naskladňujeme alebo má niektorý dodávateľ dlhšie lehoty dodania, môže sa táto doba nepatrne predĺžiť.

Pokiaľ je z Vašej strany nutné urgentné dodanie viazané k určitému dátumu (darček k narodeninám, svadobný dar, Vianočný darček, apod.), prosím, volajte, aby sme spoločne vybrali to najvhodnejšie riešenie pre Vás!

Reklamace zásilky

Môže sa stať, že vám príde poškodená zásielka. Pretože všetky zásielky máme poistené, je v takom prípade je nutné postupovať nasledovne:

1. celý balíček zo všetkých strán odfotiť + vyfotiť vonkajšie poškodenie obalu

2. odfotiť poškodený obsah zásielky

3. napísať email s číslom objednávky, detaily poškodenia obsahu a priložiť fotografie

TO VŠETKO JE NUTNÉ ZASLAŤ NAJNESKÔR DO 2 DNÍ OD VYZDVIHNUTIA ZÁSIELKY!

V opačnom prípade bohužiaľ reklamácia zásielky nemôže byť uznaná.

Platba zásilky

Objednávku môžete zaplatiť nižšie uvedenými spôsobmi:

1. Platba kartou cez platobnú bránu Stripe (tovar začneme pripravovať ihneď po úhrade tovaru) - platba je samozrejme zabezpečená​

2. Bankovým prevodom (akonáhle bude čiastka pripísaná na náš účet, tovar začneme pripravovať)

3. Cez PayPal (tovar začneme pripravovať ihneď po úhrade tovaru) - platba je samozrejme zabezpečená

Stripe
PayPal

Číslo účtu pre bezhotovostné platby v EUR:

Raiffeisenbank: 8798898003/5500 (ČR)

IBAN: CZ62 5500 0000 0087 9889 8003

SWIFT: RZBCCZPP

VARIABILNÝ SYMBOL = číslo objednávky

bottom of page